پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226480
روسيه ٤ - ايران٣؛ حسرت ابدي در مدلين
تاریخ انتشار : 1395/07/07 09:58:34
نمایش : 1503
ملي پوشان فوتسال ايران تنها با يک اختلاف گل نتيجه را به روس‌ها واگذار کردند تا صعودشان به فينال جام جهاني و تکميل شگفتي نيمه تمام بماند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، شاگردان محمد ناظم‌الشريعه پس از عملکرد دور از انتظار در مرحله گروهي با قرار گرفتن در رده سوم و صعود به جمع 16 تيم، در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف برزيل رفتند و با نمايش چشم‌نواز و بدون نقص توانستند قهرمان پنج دوره جام جهاني را در ضربات پنالتي حذف کنند و در يک چهارم نهايي هم پاراگوئه را از پيش رو بردارند تا حريف روسيه در نيمه نهايي شوند.

ملي پوشان فوتسال ايران در بازي برابر روسيه که از ساعت 3:30 بامداد روز چهارشنبه آغاز شد دو مرتبه از حريف عقب افتادند اما هر بار آن را جبران کردند ولي پس از گل سوم و لحظه استفاده کردن از سيستم پاور پلي(پنج نفره) چهارمين گل را در يک دقيقه مانده به پايان مسابقه خوردند تا کارشان سخت‌تر شود؛ با اين حال آنها دوباره اختلاف را در لحظات پاياني به حداقل رساندند اما نتوانستند مثل مسابقه برابر برزيل و پاراگوئه از شکست پيروزي بسازند و شگفتي‌سازي را تکميل کنند.

تيم ملي روسيه در فينال به مصاف برنده ديدار آرژانتن و پرتغال خواهد رفت و ايران هم منتظر بازنده اين بازي است تا در بازي رده‌بندي مقابل آن قرار گيرد.

مرحله نيمه نهايي جام جهاني فوتسال - کلمبيا

سالن محل بازي: ايوان- شهر مدلين / ساعت آغاز: 3:30 بامداد به وقت ايران

داوران: نورالدين بوکوئف(قزاقستان)، مارک بيرکت(انگلستان)، کريستوفر سينکلر(مالزي) و کارلوس آلبرتو بارتز گونزالز(گواتمالا)

 

بازيکنان ايران

سپهر محمدي(GK)، عليرضا صميمي(GK)، احمد اسماعيل‌پور، محمد کشاورز، حميد احمدي، محمدرضا سنگ‌سفيدي، علي‌اصغر حسن‌زاده، افشين کاظمي، محمد طاهري، مهران عاليقدر، حسين طيبي و مهدي جاويد

سرمربي: محمد ناظم الشريعه

بازيکنان روسيه

گئورگي زامتارادزه(GK)، ولاديسلاو نايليويچ شاياخمتوف، سرگئي ويکولوف(GK)، ديميتري ليسکوف، ايوان چيشکالا، ايوان ميلووانوف، ادر ليما، سرگئي آبراموف، ادلسون رابسون داس‌سانتوس(روبينهو)، آرتم نيازووف، گوستاوو لوبو پاراددا(GK)، سرگئي آبراموويچ و دنيل داوويدوف

سرمربي: سرگئي اسکوروويچ

اخطار

ايوان ميلووانوف(17) و ايوان چيشکالا(33) از روسيه

حسين طيبي(38) از ايران

ترکيب اوليه ايران

عليرضا صميمي، حميد احمدي، علي‌اصغر حسن‌زاده، مهدي جاويد و احمد اسماعيل‌پور

ترکيب اوليه روسيه

گوستاوو لوبو پاراددا، ايوان چيشکالا، ادر ليما، روبينهو و دنيل داوويدوف

 

 

شرح گل‌ها

 

 

 

(1 - 0 روسيه، دقيقه 14): حرکت زيباي ليزکوف و دريبل طاهري از پيشرو با شوتي محکم و پرقدرت از ميانه زمين به کنج دروازه ايران رفت. 

 

(1 - 1 ايران، دقيقه 13): ضربه‌ي کات دار و زيباي احمد اسماعيل پور از روي يک ضربه‌ي آزاد به طاق دروازه‌ي روسيه رفت و جوابي تماشايي بود بر گل زيباي روسيه

 

(1 - 2 روسيه، دقيقه 23): کرنر روسيه از جناح راست دروازه ايران به سمت چپ و ضربه‌ي والي و سر ضرب بازيکن روسيه توپ را به گل دوم روسيه تبديل کرد.

 

(2 - 2 ايران، دقيقه 30): پاس در عرض جاويد به حسن زاده رسيد که حسن زاده پس از دريبل زيباي بازيکن روبرو با گلر تک به تک شد و با ضربه اي دقيق توپ را به درون دروازه فرستاد.

 

(2 - 3 روسيه، دقيقه 30): بلافاصله پس از گل ايران باريکنان روسيه با يک حرکت ترکيبي دفاع ايران را به هم ريختند و با يک پاس در عرض هم تيمي خود را مقابل دروازه خالي قرار دادند که توانستند گل سوم را به ثمر برسانند.

 

(2 - 4 روسيه، دقيقه 39): در شرايطي که ايران يک پارپارچه حمله بود و از سيستم پاورپلي استفاده ميکرد توپگيري بازيکن روسيه و ضربه از نزديکي محوطه جريمي‌خودي دروازه‌ي بدون دروازه بان ايران را براي چهارمين بار گشود.

 

(3 - 4 روسيه، دقيقه 40): ضربه حسن زاده به مدافع روسيه برخورد کرد و در ريباند جاويد با چرخش و ضربه‌اي دقيق گل سوم را براي ايران به ثمر رساند.

 

 

در حاشيه

* تيم ملي فوتسال ايران پس از انجام دو مسابقه در سالن 7 هزار نفري بيسنتناريو مقابل برزيل و پاراگوئه، در اين ديدار دوباره در سالن 6 هزار نفر ايواني بازي مي‌کند که تمام بازي‌هاي مرحله گروهي را در آن انجام داده بود.

* قدرت بهادري به دليل مصدوميت قادر به همراهي ملي پوشان ايران در اين بازي نيست.

* فرهاد توکلي بازيکني که به غير از بازي برزيل در تمام ديدارهاي ايران جزء نفرات اصلي وارد زمين مي‌شد اين مسابقه را به دليل دو اخطاره بودن از دست داده است.

* رومولو بازيکن موثر روسيه که در پنج بازي اخير سه گل زد و سه پاس گل داده بود به علت اخراج در ديدار گذشته تيمش برابر اسپانيا از اين بازي مسابقه محروم است.

* محمد کشاورز پس از برخورد شديد با بازيکن حريف در دقيقه 9 به بيرون انتقال داده شد.

 

 

* 2 دقيقه مانده به پايان نيمه اول بازي ايران درخواست تايم اوت کرد.

* با خروج کشاورز به دليل مصدوميت، تيم ايران از مجموع 14 بازيکن تنها 11 بازيکن(به همراه دو دروازه‌بان) را در اختيار دارد؛ بهادري به دليل مصدوميت و توکلي به خاطر محروميت در اين بازي حضور نداشتند.

* عکس العمل شجاعانه‌ي صميمي و برخورد توپ با شکم او در مقابل ضربه‌ي سنگين بازيکن روسيه موجب شد لحظاتي از بازي به دليل مصدوميت دروزاه‌بان ايران متوقف شود.

* در لحظات پاياني نيمه دوم فشار ايران روي دروازه‌ي روسيه و پاس در عرض حسن‌زاده به اسماعيل پور رسيد تا او با شوت سنگين تيرک دروازه حريف را به لرزه در بياورد.

* چهار دقيقه به پايان بازي ايران از سيستم پاور پلي استفاده کرد.

* دو دقيقه به پايان بازي تيم روسيه با خطايي که روي حسن‌زاده مرتکب شد پنجمين خطاي فني را انجام داد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html